22 Kasım 2014 Cumartesi




SPLINTER CELL BLACKLIST


Splinter cell serisi yıllardır herkesin ismini duyduğu ama popülaritesini özellikle son yıllarda yitirmiş bir oyun serisi ne yazık ki. Ne yazık ki diyorum çünkü piyasada saçma sapan olmasına rağmen tutan o kadar çok oyun varken, benim gönlüm bu oyunun bu kadar az oynanmasına ve değer görmemesine razı gelmiyor. Sana mı kaldı bunun tasası derseniz? Kalmadı tabii ama oynayacak oyun arayayıp bulamayanlara yardımcı olmayı umuyorum.

Seriyi eskiden beri az çok takip ederim, oynamışlığım da var ama özellikle son iki oyundan Splinter Cell Conviction ve Black List'ten başlamak istiyorum, ne de olsa artık grafikler ön planda ve bu iki oyunun da grafikleri gayet düzgün. Conviction'ı bitireli çok çok zaman oldu ama hatırladığım kadarıyla hikayesi falan gayet güzeldi, Black List de bu anlamda Conviction'ı andırıyor zaten. Black List için diyebilirim ki beklediğimden çok daha güzel ve iyi bir oyun çıktı karşıma. Her gün eve gelince başına oturmak için sabırsızlandığım oyunlardan biriydi de diyebilirim. 

Oyunda olayları bodoslama girerek halledebildiğiniz gibi, gizlilikle de halledebiliyorsunuz. İşleri gizli halletmek daha keyifli ve aldığınız kariyer puanları daha yüksek oluyor. Bu aldığınız kariyer puanlarına göre de ekipmanlarınızı falan geliştiriyorsunuz. 

Oyun oldukça çeşitli mekanda geçiyor. Bu bağlamda da insanı sıkmıyor. Bazı bölümler de oldukça zor, sinir geldiğinde seviye düşürüp geçtiğim bazı bölümler olmuştur. 

Oyunun senaryo modu dışında coop falan yapılan multi görevleri de var ki ben o sırada internet bağlantım olmadığı için sadece single'ını deneyip kaldırdım kenara. Ama zevkli olduğunu okumuştum birkaç yerde. Dolayısıyla single bitirip, multi de takılabilirsiniz. Oyun süresi ise ortalama diyebilirim. Ne çok kısa ne çok uzun. Aslında tam yerinde, biraz daha uzun olsa belki sıkabilirdi, ya da daha kısa olsa tadına doyamazdım. 

Ben bu oyunu "Ne oynasam acaba diyen?" herkese tavsiye ediyorum. Ajanlık, gizlilik, ekipman çeşitliliği vs. oyunun öne çıkan özellikleri. Piyasada adı sanı duyulmuş ama iyi olmayan pek çok oyuna göre de daha iyi. Verdiğiniz her kuruşu hak edecektir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder