21 Kasım 2014 Cuma




EN SON NE OYNADIM?

En son Ps4'e çıktığı gibi aldığım Call of Duty Ghosts'u, Destiny'i ve Steam indirimlerinden aldığım Rage'i oynadım. Hala da oynuyorum.

Call of Duty ile başlarsak, oyun Ps 4 çıkışına yetişsin diye bana biraz aceleye getirilmiş gibi geldi, ama gene de beğendim. Beğenmediğim Ps 4'de ki grafik kalitesi diyebilirim, ama haksızlık da etmeyeyim, Infamous gibi bir grafik kalitesi beklediğim için de öyle gelmiş olabilir. Oyunun yarısına kadar gelmişimdir sanırım, her bölümdeki aksiyon gayet iyi, görevler baymıyor. Köpek olayı benim pek hoşuma gitmedi. Köpekli sinematikler falan güzel de ben köpekle oynamaya alışamadım. Oyun hakkındaki kısa fikirlerim böyle, artık eskidiği için indirime girmiştir sanırım, ben Ps 4'de oyun az diye almıştım ve dediğim gibi yeni oynamaya başlayabildim bazı nedenlerden dolayı. Aldığım fiyatın oyunu değilmiş ama oynamaya da değer bir oyun, indirimden alın oynayın, bence Call of Duty'deki vuruş hissi hala pek çok oyunda yok, o nedenle de değerli bir oyun bence.

Destiny'e gelirsek. Aslında hiç tarzım olmayan bir oyundu ama üyesi olduğum Ps 4 grubundaki arkadaşların hepsi alınca, ben de maksat muhabbet olur diye oynamaya başladım. Fark ettim ki oynamaya başlayınca insan bırakamıyor. Oyunda tam bir hikaye falan da yok ve ben hikayesiz oyunları pek beğenmem, ama bu oyuna ne zaman başlasam Ds 4'ü elimden bırakamadım, o derece sardı beni. Sanırım şu level kasma olayı yüzünden bu kadar oynatıyor kendini, garip bir şekilde şöyle bir silah düşürsem, şöyle bir zırh kazansam falan derken, bir bakmışın tüm gün gitmiş. Bu nedenle diyebilirim ki bence başarılı bir oyun, çünkü bağımlılık yapıcı, ayrıca arkadaşlarla oynanınca çok daha zevkli. Muhabbet falanla iyi gider.

Gelelim son oyunumuz Rage'e. Bu oyun ilk çıktığında yeni sayılacak kadar yakın bir zamanda topladığım masaüstü bilgisayarımda sorun çıkarmıştı. Oynayamamıştım. Sadece oyunun açılış sahnesini falan görmüş ve hevesim kursağımda kalmıştı. Dolayısıyla Steam indirimlerinde görünce hemen atladım. İlk birkaç gün boyunca çok da fazla zaman harcamayarak oynadığım Rage için zamanında ki üzüntümün saçma olduğunu anladım. Ama şu bir gerçek ki bence grafikler çağına göre hala daha gayet iyi. Oyun ne kadar oynanmaya değer? Biraz sabırlı olur ve zaman harcarsanız keyifli hale gelmeye başlıyor. İndirimde alınıp, oynanabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder