17 Aralık 2014 Çarşamba

The Walking Dead Telltale Games Sezon 1 Hakkında İzlenimlerim

Aslında çizgi film grafikli oyunları sevmem. Gerçeklikten uzak gelir bana. O yüzden bu oyuna da çok soğuk bakmıştım başlarda. Fakat The Walking Dead'in Tv serisini ilk sezonundan beri ilgiyle takip eden biri olduğum için ve oyunla ilgili sağda solda hep güzel yorumlara denk geldiğimden Psn Store'da indirimde görünce hemen kaptım ve oynadım bu oyunu. Anladım ki önyargılı davranmakla hata etmişim. Çizgi film grafikli olduğu için gerçekçi olamayacağını düşündüğüm bu oyun süper ötesi grafiklere sahip pek çok oyundan daha fazla gerçekçiydi. Ve ben her gün bir episode bitirerek tamamladım oyunu.

The Walking Dead'in Tv serisiyle sadece bazı ortak karakterler barındıran oyunda başlarda Nick'i çok aradım ama sonra Clementine'e o kadar alıştım ki, oyunun ilerleyen bölümlerinde sanki kendi kızımın hayatından sorumlu bir baba gibi oynamaya başladım. Oyun her bölümde farklı bir macerayı ele alıyordu ama bölümler arasındaki bağ tıpkı Tv serisindeki gibi, acaba sonraki bölümde ne olacak diye merak içinde bırakarak ilerliyordu. Bu nedenle oyunu denemek isteyenlere tavsiyem tüm sezonu almaları, çünkü dayanamayıp biran önce bitirmek isteyeceksiniz.

Oyunun episode'larında neler yaşandığını spoiler olmaması açısından anlatmayacağım. Ama duygularınıza hitap edecek bir oyun arıyorsanız bu oyunu mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum. Siz de Clementine'in kontrolünü elinize alarak onun hayatta kalma mücadelesine ortak olun ve iyi bir oyun oynamanın tadını çıkarın bence. Ayrıca Playstation'da platin kupa almak istiyorsanız da oyunu bitirmenizin yeterli olduğunu belirteyim (Bazıları için önemli olur belki). Ben şu an Vita konsolumda Sezon 2'ye başladım. 2. Sezon da süper olmuş. Bitince daha detaylı bir yazı ile burada olmak istiyorum açıkçası. Herkese iyi oyunlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder