16 Aralık 2014 Salı

EN SON NE OYNADIM 2

2. BÖLÜM

Son bir ay içinde çok popülerden az popülere pek çok oyun keşfettim. Hemen başlayalım. İlk oyunum geniş bir incelemesini de yazdığım This War of Mine ' dı. Oyunu  aşkla üst üste 5-6 gün kadar oynadım. Hala da olsa oynarım ama şu an için şartlarım müsait olmadığından maalesef oynayamıyorum.

İkinci oyun ise Steam indirimlerinden aldığım ve nedense aylardır bir türlü elimin gitmediği Planet Explorers. Oyun uzun zaman boyunca kütüphanemde indirilmiş vaziyette beklese de bir kez başladıktan sonra beni uzun süre meşgul etti. Gecenin bir vakti su içmeye kalkıp biraz avlansam ya da maden kazsam dediğim surviving ve crafting tarzı bir oyun. Oyun haritası muhteşem derecede büyük. Bununla beraber farklı bir menüye geçerek gemiden arabaya, arabadan helikoptere pek çok araç tasarlayabildiginiz gibi pek çok farklı eşyayı da bu ekranda hayal dünyanızın el verdiği ölçüde yapabiliyorsunuz. Ama bu kısım biraz çetrefilli yada ben daha acemisiyim desem daha dogru bir yorum olur. Bu oyun henüz Alfa aşamasında ve doğal olarak biraz eksikler var ama yine de felaket derecede bağımlılık yapıcı. Benim çok uykusuz geceme neden oldu :) Oyunun tarzını da MMORPG olarak tanımlayabiliriz. Ama ben henüz multi kısmına giremedim.

Üçüncü oyun da daha önceden de oynadığım Euro Truck Simulator 2 oldu. Oyunu 1 yıldır oynamıyordum ve tekrar dönüş yaptım. Eskisinden de fazla süre oynadım sanırım. Bu yüzden de keşfettiklerim arasına alıyorum. Yalnız bu oyunu 900 derece dönen ve vitesi olan bir direksiyonla oynamanızda fayda var. Yoksa zevk vermez. Bir de ekran ne kadar büyük ve yakın olursa o kadar yolu hissedersiniz, benden söylemesi.

Assetto Corsa ' yı ise sürekli oynuyorum. Bununla ilgili pek çok videoyu youtube kanalımda bulabilirsiniz.

Son olarak da biraz Robocraft diye bir oyuna baktım. Steam' de bedava olan bir oyun, sitesine üye olup oyuna girebilirsiniz. Oyun da robot araçlar falan tasarlıyorsunuz ama ben pek bakamadım buna. Denemeye değer ve ücretsiz bir oyun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder