22 Aralık 2014 Pazartesi

EN SON NE OYNADIM 3


3. BÖLÜM

Bu ara harıl harıl Project Cars oynuyorum. Böyle bir oyuna acaip ihtiyacım varmış. Assetto Corsa'yı her ne kadar çok sevsem de, biraz sıkılmıştım hep aynı şeyi yapmaktan. Şimdi Project Cars bu boşluğu doldurmuş oldu. Oyunun derinlemesine bir incelemesini yazmak istiyorum ancak şu ara kendimi youtube kanalına video çekmeye kaptırdığım için henüz fırsat bulamadım. Ama en kısa zamanda layikiyle bir inceleme yazacağım inşallah.

Bunların dışında ucundan kıyısından baktığım birkaç oyun oldu, hemen onları da tavsiye edeyim. İlk oyunum Steam'e yeni düşen Never Alone diye bir oyun. Oldukça değişik, kendine has bir yapısı var, biraz daha sararsa belki incelemesini de yazarım ama size tavsiyem göz atmanızda fayda var.

Dün de Spintires diye bir oyuna baktım azıcık, oldukça keyifli geldi, ama dediğim gibi bu aralar Project Cars'a kendimi daha çok kaptırdığımdan oyun hakkında ahkam kesecek kadar bilgi sahibi değilim, fakat 5 dakika bakıp çıkmama rağmen, oldukça hoşuma gitti ve ben bu oyuna bir ara tekrar döneyim dedim.

Ucundan kıyısından azıcık baktığım oyunlardan biri de Android'de Plague Inc. diye bir oyun oldu. Bu oyun Steam'de de satılıyor ancak almamıştım. Google Play'de bedava görünce aldım ve oynadım, değişik ve tavsiye edilir bir oyun bence. Alın ve deneyin. Konu değişik. Amaç, Dünya'yı hasta etmek, bir ülke seçiyorsunuz ve başlıyorsunuz mikrop yaymaya, oyun görüntü olarak çok basit dursa da sağlam strateji istediğini ve kafa yorduğunu belirteyim.

Son olarak da azıcık The Vanishing of Ethan Carter'a baktım, sonra dedim ki, sen bu oyunun başına bir ara otur ve keyfini çıkara çıkara oyna. Güzel, gizemli bir oyun. Parasını hak ediyor, görsellik de gayet güzel. Doğa manzaraları eşliğinde azıcık gerilim azıcık gizem peşinde dolaşıyorsunuz. 

Şimdilik bu kadar, sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder