16 Ocak 2015 Cuma

EN SON NE OYNADIM 4?


Son zamanlarda deliler gibi Project Cars oynamaya devam ediyorum. Oyun o kadar sardı ki, bırakması zor. Geçenlerde biraz sıkılıp ara vermiştim ama 1 hafta kadar sonra G27 direksiyonumu kurup yeniden başladım.

Bunun dışında Car Mechanic Simulator diye bir oyun almıştım Steam indirimlerinden, ona baktım birazcık. Hep yarışıyoruz malum, ama araçlar hakkındaki teknik bilgim sürüş kabiliyetim kadar iyi değil. İşte bu oyun size o imkanı veriyor ve aracın teknik aksamı hakkında bilgi sahibi olmanızı sağlıyor. Oyun diyip geçmeyin, burada edindiğiniz bilgilerle gerçek hayatta kullandığınız araba konusunda da bayağa bir bilgiye sahip olmanız olası, yeter ki oyunu sabırla uzun uzun oynayın. Çünkü bazen öyle görevler veriyor ki oyun size, parçayı bulana kadar canınız çıkıyor ama sonra bir bakmışınız ki, aaa ben bunları da öğrenmişim. Oyunda bir tamirhaneniz var ve müşteriler buaraya araçlarını bırakıp, aracımın fren balatalarını değiştir, lastikler sağlam mı kontrol et, yağa bak, hava filtresini ve benzin pompasını değiştir gibi isteklerle geliyorlar. Başta oldukça basit isteklerle gelen müşterilere yardım etmek, otomobiller hakkında az çok fikri olan herkes için oldukça kolay, ancak zamanla sizden daha karmaşık parçaların tamirini veya kontrolünü yapmanızı istiyorlar ki, işte işler orada biraz değişiyor. Çünkü hangi parçanın nerede olduğunu bilmek zor, söke taka zamanla çözüyorsunuz ama çok uğraştırıyor bazen. Fakat üst kısımda da belirttiğim gibi ne kadar uzun sabrederseniz o kadar otomobiller hakkındaki teknik bilginiz de artıyor. Kısacası otomobillere meraklı olan ve teknik bilgi sahibi olmak isteyen herkese tavsiye ediyorum bu oyunu.

Son olarak baktığım bir oyun da Game Stock Car. Ama Project Cars'tan sonra beni çok fazla sarmadı açıkçası, daha doğrusu oyuna fazla şans vermedim. Belki ileride biraz daha oynarım ve uzun uzun incelemesini yazma fırsatı bulurum. Hadi bakalım şimdilik bu kadar. Kalın sağlıcakla. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder