22 Nisan 2015 Çarşamba

SONY XPERIA Z3 DETAYLI İNCELEME


Sony'nin amiral gemisi Z serisisinin son üyesini aldım elime, enine boyuna inceledim arkadaşlar. Şu ana kadar Samsung, LG, Nokia gibi dev markaların en üst seviye modellerini kullanmış biri olarak, Z3'ü hepsinden fazla beğendim. Daha önceki telefonlarımı da hep severek kullanmışımdır ama illa ki birkaç eksik, beğenmediğim birkaç özellik de gözüme batmıştır. Mesela kamerası mükemmeldir, tasarımı kötü, tasarımı güzeldir ama çizilmeye karşı dayanıksızdır vb. Z3'de ise bu problemlerin hiçbirini yaşamadım. Tasarımı, kaliteli kasa yapısı, mükemmel kamerası, net ve yüksek çıkışlı ses kalitesi, remote play özelliği, Android oyunlarındaki performansı ve radyosu beni benden aldı bu telefonun. Ama kadı kızında bile kusur bulmak gerekirse, şarj yerinin kapağı pek hoşuma gitmedi diyebilirim. Ama o kadar da büyütülecek bir şey değil, özellikle kusur bulmak için aradığımda buldum bu eksikliği. Bir de Note 3'ten sonra ekran biraz ufak geldi ama bu da Note gibi bir modelden sonra hangi markaya geçilirse geçilsin yaşanabilecek bir durum sanırım. Ayrıca, ekran küçük kaldı ama cebime de rahat rahat sığıyor, Note 3 gibi bombe yapmıyor. Oturunca bir yerlerime batmıyor vs. Note telefonunun kalemini de ekleselermiş bu cihaza, bence piyasada eline su dökebilecek başka bir telefon kalmazdı. Bak o kadar anlattım anlattım en önemli 2 özelliğini atladım aletin. Su ve toza karşı dayanıklı olması ile şarjının inanılmaz derecede uzun gitmesi. Ben aklıllı telefonlar içinde bu kadar şarjı uzun giden telefon görmedim. Hele ki oyun falan oynamıyorsanız, nette de çok dolaşmıyorsanız, "alo" demekle bitmeyen, ne zaman şarj ettiğinizi unutturan bir pili var cihazın. MÜKEMMEL. Bir de yağmur altında teli ıslanmayacak bir yere saklma çabası da yok, hatta açın yağmurda fotoğraf çekin. Neyse, artık kendisi hakkında düşündüklerimi bir kenara bırakıp, hakkını vererek çektiğime inandığım inceleme videosuyla başbaşa bırakmak istiyorum sizi. 




Umarım beğenmişinizdir. Lütfen bloğuma yada youtube kanalıma abone olmayı unutmayın. Tekrar görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder