25 Şubat 2015 Çarşamba

SOĞUK TAŞLAR (OSMAN AYSU)

Bugün bir kitap önerisi ile daha karşınızdayım. Madem Osman Aysu'dan başladık, devam edeyim dedim. Uzun zamandır kitap okuma alışkanlığımı kaybettiğim için okunması kolay ve konularının akıcı olması bakımından Osman Aysu'nun kitaplarını özellikle tercih ettim. Neyse konuyu çok uzatmadan Soğuk Taşlar adlı eserin içeriğine değineyim biraz. Belki sizin de ilginizi çeker.

Efendim bu sefer ki kahramanımızın adı Doğan ve kendisi arkeoloji doçenti. Olaylar bu karakter ve çok zengin bir koleksiyoncu olan Sulhi Bey arasında geçiyor. Kitapta yok yok mafya, seksi bir kadın, ucundan biraz aşk hikayesi ve envai çeşit entrika. Cadı kazanı gibi kaynayan bir konusu var kitabın ve hareketlilik hiç bitmiyor. Bu bakımdan elinize aldığınız gibi bitirmeniz olası. Eğer bu aralar sürükleyici bir şeyler arıyorsanız ve ağır kitaplardan sıkıldıysanız Osman Aysu'nun bu kitabını da içtenlikle tavsiye edebilirim. Özellikle polisiye tarzına meraklıysanız daha bir hoşunuza gitmesi olasıdır. Üstelik bu kitapta cep boyutlarında olduğu için otobüste falan rahatlıkla okunabilir. Ben şimdilik Osman Aysu'ya ara verip bugün Ahmet Ümit'in bir kitabına başladım. Esas sevdiğim ve neredeyse tüm kitaplarını okuduğum bir yazardır kendisi. Agatha'nın Anahtarı adlı öykü kitabına başladım yazarın. Onu da bir ara paylaşmak isterim açıkçası.

Evet bu ara biraz da koşullar gereği bol bol kitap okuduğum bir dönemdeyim. Zaten çok fazla teknoloji ve oyun yazmıştık bu bakımdan bloğu biraz da edebi içeriklerle doldurmanın güzel olacağını düşündüm. Yakın zamanda birkaç kitap ve film önerisi ile daha karşınızda olmak olmak istiyorum dostlar. Sonra gene teknolojiye ve oyunlara döneriz. Hepiniz sağlıcakla kalın ve bloğuma üye olmayı ve takipte kalmayı ihmal etmeyin lütfen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder